SERPChecker
Volg SERP's met één muisklik. Voor ieder zoekwoord. Overal.
SERP analyses vormen de sleutel tot een slimme SEO strategie
Analyses van de SERP zijn cruciaal; SEO-specialisten bepalen op basis hiervan hoe hun eigen websites of die van concurrenten presteren in de zoekresultaten. Versla je concurrenten door als een insider naar hun SEO-strategie te kijken.
- Profiteer van verhelderende inzichten over je concurrentieGa verder dan het standaard SERP-concurrentieonderzoek, door verschillende SEO-statistieken van pagina's te analyseren
- Ontdek de geheimen achter het succes van de koplopersLeer te begrijpen wat je moet doen om je pagina bovenaan Google te krijgen
- Verzamele relevante data voordat je begintMaak nieuwe pagina's aan op basis van hetgeen werkt om te scoren in je target SERP
- Verbeter de kwaliteit van pagina'sOptimaliseer je bestaande pagina's en laat ze beter presteren
- Houd off-page statistieken bijOntdek hoeveel backlinks je nodig hebt om hoger te scoren dan je concurrentie
- Trek meer bezoekersOntdek hoeveel verkeer je kunt genereren met het door jou geselecteerde zoekwoord
Analyseer statistieken en kom tot conclusies
- Vergelijk SERP-concurrenten op basis van essentiële SEO statistieken
- Bepaal zelf welke statistieken je wilt analyseren - het is aan jou
- Leer veelvoorkomende patronen bij concurrenten te doorgronden in een gemakkelijk af te lezen grafiek
Creëer een roadmap voor het maken van nieuwe pagina's op basis van data met de AI-gedreven SERP Analyzer
Optimaliseer koppen, titels en beschrijvingen
- Stel vast waarover je zou moeten schrijven om meer bezoekers te trekken
- Leer hoe je jouw inhoud structureert en aantrekkelijker maakt
- Haal inspiratie uit de titels en beschrijvingen van je belangrijkste concurrenten, om op basis daarvan je eigen te creëren
Vergelijking van paginastatistieken
- Gebruik onze eenvoudig te begrijpen tabel, om inzicht te krijgen in belangrijke pagina-elementen - zoals de URL en titel
- Ontdek hoeveel backlinks je nodig hebt om bovenaan de zoekresultaten te komen
- Analyseer statistieken over de pagina-ervaring, waaronder de Core Web Vitals
Beheer de zoekwoorden die je volgt eenvoudig
- Optie voor het groeperen van zoekwoorden
- Zoekvolume voor ieder zoekwoord
Pas het analyseproces aan
- Bekijk de zoekresultaten met URL's of in de domeinnaam-mode
- Monitor de SERP's binnen verschillende zoekmachines en op diverse locaties
- Exporteer de lijst met zoekresultaten snel en gemakkelijk
Onze SERP Analyzer licht de best practices van koplopers uit
Voordelen van de SE Ranking SERP Checker
Alles wat je nodig hebt om succesvol te zijn in SEO
- Krachtige SERP-analyse met 100+ statistieken
- Uitgebreide, op data gebaseerde inzichten voor zakelijke besluitvorming
- Hoge flexibiliteit in SERP-tracking: analyseer de statistieken die je nodig hebt voor jouw pagina's
- Realtime en historische gegevens
- Handige overzichten van jouw target-SERP's voor elke locatie
- Kant-en-klaar actieplan met gedetailleerde SEO-taken
Flexibele prijzen voor elk budget en elk SEO project
Een abonnement op maat nodig? Neem contact met ons op!
Essential
$55.00
/maand
Check 20 zoekwoorden/pagina's
per maand
Tot maximaal 10 projecten
- from zoekwoorden in Rank Tracker
- 100,000 pages for Website Audit
- Backlink Monitor en Backlink Checker
Pro
Meest gekozen
VAN
$109.00
/maand
Check 100 zoekwoorden/pagina's
per maand
Alle Essential-functies met ruimere limieten
- van 2000 zoekwoorden in Rank Tracker
- van 250,000 pagina's in Website Audit
- Gebruikers
Business
VAN
$239.00
/maand
Check 1000 zoekwoorden/pagina's
per maand
Alle Pro-functies met ruimere limieten
- van 5000 zoekwoorden in Rank Tracker
- van 700,000 pagina's in Website Audit
- API-toegang
Faq
Wat is een SERP en hoe werkt het?
Een SERP, ook wel de zoekresultaten van een zoekmachine genoemd, is een pagina met aanbevolen inhoud die een zoekmachine genereert op basis van de zoekopdracht van een gebruiker. Standaard worden pagina's gerangschikt op relevantie voor de zoekopdracht, de regio van de gebruiker en de zoekgeschiedenis. SERP's omvatten organische zoekresultaten, betaalde Google Ads-resultaten, featured snippets, enzovoorts.
Wat is het verschil tussen een SERP en SEO?
Een SERP is een lijst met relevante pagina's die een zoekmachine gebruikers toont wanneer ze een specifieke zoekopdracht invoeren, zodat mensen vinden wat ze zoeken. SEO, ook bekend als zoekmachine optimalisatie, is het proces rond het verbeteren van je website om de zichtbaarheid ervan te vergroten in de zoekmachine - om de top van de SERP te bereiken en op die manier meer verkeer te genereren.
Wat zijn de twee soorten resultaten die je in een SERP kunt vinden?
Een SERP bevat over het algemeen twee soorten zoekresultaten: organische resultaten en betaalde resultaten. Betaalde zoekresultaten zijn advertenties waarvoor eigenaren van websites betalen; hun website staat bovenaan wanneer gebruikers een specifieke zoekopdracht invoeren. Organische zoekresultaten zijn pagina's die worden weergegeven omdat ze volgens de algoritmen van de zoekmachine relevant zijn voor iemands zoektermen.
Hoe scoor je hoger in de SERP?
Er zijn een paar strategieën die je kunt gebruiken om je website bovenaan de SERP te krijgen:
- Verbeter je domeinautoriteit (Domain Authority) met een kwalitatief sterk backlinkprofiel.
- Ontwikkel een zoekwoordstrategie - houd de zoekintentie van je doelgroep in gedachten en breid je lijst met relevante zoekwoorden uit.
- Zoek naar technische problemen op je website en los ze op.
- Houd je concurrenten in de gaten en implementeer de best practices uit de branche.
Wat is mijn SERP-positie?
Je SERP-positie is de positie van je website in de zoekresultaten op basis van de relevantie hiervan voor een zoekopdracht of zoekterm van een gebruiker. Als je pagina geoptimaliseerd is aan de hand van de geldende SEO-standaarden en relevantie heeft, wordt deze mogelijk bovenaan de SERP weergegeven.
Wat is een SERP-checker?
Met de SERP-analysetool bekijk je de zoekresultaten voor elke locatie realtime. Voer een zoekwoord in en bekijk welke websites hoog in de zoekresultaten te vinden zijn. Veel SERP-trackers geven ook aanvullende data over bijvoorbeeld het websiteverkeer, zoekwoorden en backlinks.
Hoe voer je een SERP-analyse uit?
Je kunt dit handmatig doen door een zoekwoord in te voeren en de zoekresultaten van Google te controleren. Als je dit type analyse sneller wilt uitvoeren en aanvullende data over de website wilt kunnen analyseren, gebruik dan een SERP Analyzer-tool.
Hoe kan ik de SERP gratis controleren?
Je kunt de SERP-tool van SE Ranking gratis uitproberen. Met deze tool voor het analyseren van de ranking van websites in zoekmachines kun je de hoogste zoekresultaten binnen Google voor meerdere zoekwoorden en voor elke locatie controleren. Je kunt de tool gebruiken om de SERP te analyseren en de posities van je website te controleren op relevante zoekwoorden. Voer een zoekwoord in, kies een regio en definieer de diepte van je analyse.
4.2
4.8
4.7
4.6
Waarom bedrijven uit meer dan 150 landen voor ons kiezen? LEES HUN RECENSIE
Load more reviews